Het "ik Ben Een Nederlander" Topic

Discussion in 'Nederlands' started by TheChosenOne, Aug 27, 2014.

1. TheChosenOne

TheChosenOne Active Agent

Oké het is tijd voor een voorstelrondje. Ik heb gehoord dat er verschillende Nederlanders in onze community te vinden zijn, dus het is wel eens tijd om kennis met elkaar te maken. :)

Ik ben een 19 jaar oude Media student en ik woon in Zeeland (hoewel ik in Brabant studeer). Ik ben al een paar jaar lid van The Secret World community en heb mee gedaan aan verschillende ARGs voor dat het spel uit kwam en zo ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen. Ik speel TSW nog steeds redelijk vaak en ik ben bijna altijd te vinden in de Sanctuary chat.

Verder ben ik grote fan van adventure games, horror films en ik kijk ook veel te veel Tv-series (zoals Lost, Fringe, Person of Interest, Once Upon a Time, Buffy the Vampire Slayer, Angel en Sanctuary). Ik kijk trouwens niet veel Nederlandse tv-series (omdat de kwaliteit over het algemeen lager is) maar ik ben wel een groot Wie is de Mol fan en ik heb vroeger ook redelijk veel naar alle verschillende talentjachten gekeken.

En dat was het eigenlijk wel een beetje. Als jullie meer van me willen weten mogen jullie dat gerust vragen en zo niet ben ik heel nieuwsgierig naar al jullie verhalen.

TCO

4 people like this.
  2. Vorticity

Vorticity Senior Agent

Alvast een korte ping van een andere Nederlander ;) Daniel in het echt. Ik zal waarschijnlijk binnenkort wel wat meer vertellen.

4 people like this.
  3. TheChosenOne

Yay, dus ik ben toch niet de enige. :p Hey Daniel. ;)

2 people like this.
  4. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Wil ik nog steeds weten hoe die pm in mijn inbox verscheen ;) What's ur story Neo?

5. TheChosenOne

Haha, dat weet ik al niet eens precies meer. Ik geloof dat we het in IRC hadden over waar iedereen vandaan kwam en toen zij iemand dat jij uit Nederland kwam of Nederlanders kende of zoiets. :p

6. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Kek, fair enough ik was inderdaad wat aan het rondvragen en wat dagen later poste Anashel die worldmap. Veel agents in deze regio :) nice.

2 people like this.
  7. TheChosenOne

We zijn populair. :D
    Waar in Nederland komen jullie allemaal vandaan? ;)

8. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Midden Nederland, laten we het daar op houden ;)

9. TheChosenOne

Haha, fair enough. Ik zit in Zeeland en Braband zoals in de OP al staat. ;)

10. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Lol ja, sinds ik dat zag lees ik je berichten met een accent ;)

11. TheChosenOne

Ik heb echt totaal geen accent. Gewoon netjes ABN. Ik zeg wel dingen als "kei" maar dat is niet zeeuws. :p

12. Vorticity

Vorticity Senior Agent

Ik kom uit Twente, qua leeftijd hard op weg naar Het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles.

Altijd al veel met allerlei games en puzzels bezig geweest, maar nog nooit echt fanatiek online. Ik ben door een Ingress speler bij de eerste Black Watchmen poging terecht gekomen en toen ook TSW maar eens uitgeprobeerd maar zolang het weer het toelaat wint Ingress het steeds :)

3 people like this.
  13. TheChosenOne

Volgensmij zijn we dat allemaal wel. ;)

Ik heb Ingress nog nooit gedaan maar ik vind het altijd wel heel interessant om te lezen. Hoe vind je TSW en TBW tot nu toe?

14. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Resistance calling in, Smurfs will arise.

3 people like this.
  15. Nashan

Nashan Active Agent

Hey iedereen,

Ik zie dat hier een Belg mist, dus ik kom hier ook even posten!

Ik woon momenteel in Brussel, maar verhuis binnenkort naar Hamme-Mille (dichtbij Leuven, maar net aan de Waalse kant). Ik heb dus ook in de Franstalige sectie gepost. Ik ben ook af en toe in Nederland (rond Delft, Den Haag, enz.).

2 people like this.
  16. TheChosenOne

Hey Nashan! Er zijn tot nu toe inderdaad vooral Nederlanders hier dus een beetje afwisseling is wel leuk. ;) Ben sowieso wel blij dat we een community hebben met mensen die echt overal vandaan komen.

We moeten trouwens ook nog steeds aan ons complot werken om de Black Watchmen over te nemen... Iemand ideeën?

17. MaxG

MaxG Active Agent

He,

zag de post dus dacht ik zal me ook ff voorstellen, ik ben Max, 21 jaar oud en ik kom uit friesland. :D

2 people like this.
  18. fjölverkrk

fjölverkrk Active Agent

Hier nog een Belg, regio Londerzeel. Nils in het echt, 28 jaar oud. Blij dat er ook wat Nederlandstalige community is.

4 people like this.
  19. TheChosenOne

Leuk om jullie hier te zien. Hoe zijn jullie bij de Black Watchmen terecht gekomen? :)

20. Enterian

Enterian Active Agent

Hey! Ik ben agent Enterian met "Red clearance", en ik kom het Nederlandse team versterken :)
    Heeft iemand van jullie het event in Den Haag nog meegemaakt? Zoja, wat moet ik me er bij voorstellen? ben best benieuwd.

Ik zag TBW in steam staan en na een voorbeeld missie gedaan te hebben heb ik em gekocht.

Share This Page