Het "ik Ben Een Nederlander" Topic

Discussion in 'Nederlands' started by TheChosenOne, Aug 27, 2014.

1. TheChosenOne

TheChosenOne Active Agent

Oké het is tijd voor een voorstelrondje. Ik heb gehoord dat er verschillende Nederlanders in onze community te vinden zijn, dus het is wel eens tijd om kennis met elkaar te maken. :)

Ik ben een 19 jaar oude Media student en ik woon in Zeeland (hoewel ik in Brabant studeer). Ik ben al een paar jaar lid van The Secret World community en heb mee gedaan aan verschillende ARGs voor dat het spel uit kwam en zo ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen. Ik speel TSW nog steeds redelijk vaak en ik ben bijna altijd te vinden in de Sanctuary chat.

Verder ben ik grote fan van adventure games, horror films en ik kijk ook veel te veel Tv-series (zoals Lost, Fringe, Person of Interest, Once Upon a Time, Buffy the Vampire Slayer, Angel en Sanctuary). Ik kijk trouwens niet veel Nederlandse tv-series (omdat de kwaliteit over het algemeen lager is) maar ik ben wel een groot Wie is de Mol fan en ik heb vroeger ook redelijk veel naar alle verschillende talentjachten gekeken.

En dat was het eigenlijk wel een beetje. Als jullie meer van me willen weten mogen jullie dat gerust vragen en zo niet ben ik heel nieuwsgierig naar al jullie verhalen.

TCO

4 people like this.
  2. Vorticity

Vorticity Senior Agent

Alvast een korte ping van een andere Nederlander ;) Daniel in het echt. Ik zal waarschijnlijk binnenkort wel wat meer vertellen.

4 people like this.
  3. TheChosenOne

Yay, dus ik ben toch niet de enige. :p Hey Daniel. ;)

2 people like this.
  4. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent

Wil ik nog steeds weten hoe die pm in mijn inbox verscheen ;) What's ur story Neo?

5. TheChosenOne

Haha, dat weet ik al niet eens precies meer. Ik geloof dat we het in IRC hadden over waar iedereen vandaan kwam en toen zij iemand dat jij uit Nederland kwam of Nederlanders kende of zoiets. :p

6. Gr3ylok

Gr3ylok Senior Agent