Err... WTF...?!

Discussion in 'Missions Center' started by Athene Noctua, Mar 11, 2017.

  1. Athene Noctua

    Athene Noctua Active Agent

    I've just downloaded this and I'm looking at a screen full of swirling white pyramids, kinda like a very minimalistic screensaver. Evidently this is FAR too existential for the likes of me...

    Clues would be appreciated...
     
  2. Joris

    Joris Active Agent

  3. Athene Noctua

    Athene Noctua Active Agent

    Yep, indeedy, I am! WHEW!!! It ain't me (for once!). Apologies for not searching first, too...

    Cheers fellow humanoid!
     
  4. darknight

    darknight Active Agent

    it must depend on the mac, mine is fine :)
     

Share This Page